Pagina's

dinsdag 21 januari 2014

VROLIJK HAARTJES WASSEN

Vind jouw kindje het ook zo vreselijk om z'n haartjes te wassen? Mijn kleine zoontje van 3,5 jaar is er nog steeds geen fan van. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een product wat helpt om met pret haartjes te wassen, en gevonden de SHAMPOO cap.

 Wil jij ook dit product testen voor jouw kleine prins of prinses?

1. Like & share dit bericht op facebook, klik hier!
2. Vertel ons waarom jij dit product graag wilt testen.
3. Maandag 3 februari maken wij de testers bekend.







2 opmerkingen:

  1. Fe de link werkt bij mij niet op mijn mobiel maar ik zou hem ontzettend graag willen testen voor mijn lieve kleindochter want zij schreeuwt moord en brand als haar haartjes gewassen moeten worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zowel mijn jongste als mijn oudste dochter houden niet van haren wassen, vooral het uitspoelen daarvan. Ik ben reuze benieuwd of dit werkt. Ik wil het dan ook graag testen en andere mensen attent op maken op de werking hiervan

    BeantwoordenVerwijderen