Pagina's

dinsdag 22 juli 2014

HOLIDAY MUST-HAVE: MELDRESS

De meest praktische en leukste strandjurk!
Een strandjurk die je razendsnel aan kunt trekken en waarin je er goed uitziet. Dat is de nieuwe Meldress van Melmode!

meldress the daily lady HOLIDAY MUST HAVE: DE MELDRESS
Eigenaresse Mylène Brantz van Melmode:
“Het idee van de Meldress is ontstaan tijdens een vakantie in Spanje. Ik miste een kledingstuk dat ik snel en gemakkelijk over mijn bikini kon aantrekken zonder dat ik daarbij iets over mijn hoofd moest doen of waar ik met zanderige voeten in moest stappen. De Meldress is de ideale oplossing.“
Een leuke mix tussen een jurkje en een pareo en bedoeld voor alle vrouwen. De collectie bestaat uit verschillende leuke prints, materialen en unikleuren. Het fijne aan de meldress is dat de stoffen nagenoeg niet kreuken, ideaal dus om mee te nemen op reis, vakantie of gewoon een weekendje weg. En…supersnel met twee klikken vast te maken via een handige fashionable gesp. De meldress is verkrijgbaar vanaf € 44,95 en te bestellen via de site www.melmode.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten